niedziela, 19 sierpnia 2018 r.  Imieniny: Emilii, Julinana, Konstancji
Wiadomości z tagiem Największym  RSS
Obsługa klienta coraz bardziej się automatyzuje

Dodano: 27.07.2018 6:00 | 7 odsłon | 0 komentarzy

Nowe technologie zmieniają oblicze obsługi klienta. Już teraz co trzecia firma oferująca usługi w internecie ma samodzielne boty, które mogą odpowiadać na proste pytania. Firma Gartner szacuje, że do 2021 r. wykorzystanie sztucznej inteligencji w systemach obsługi klienta wzrośnie pięciokrotnie. Dzięki rozwojowi technologii już niedługo niemal każdą potrzebę klienta będzie można zaspokoić za pomocą wirtualnych asystentów i cyfrowych chatbotów. Największym wyzwaniem pozostaje ochrona danych i pogodzenie ich wykorzystania z ochroną prywatności.

Źródło: biznes.interia.pl

Sprzedaż części majątku firmy sposobem na zaspokojenie rosnących oczekiwań udziałowców

Dodano: 23.07.2018 11:06 | 30 odsłon | 0 komentarzy

Największym wyzwaniem w procesie dezinwestycji są relacje z pracownikami, którzy obawiają się zmian. Aż 70 proc. firm na świecie spodziewa się dezinwestycji w ciągu najbliższych dwóch lat. Głównym powodem podjęcia decyzji o sprzedaży...

Źródło: inwestycje.pl

Sprzedaż części majątku firmy sposobem na zaspokojenie rosnących oczekiwań udziałowców

Dodano: 23.07.2018 11:05 | 5 odsłon | 0 komentarzy

Największym wyzwaniem w procesie dezinwestycji są relacje z pracownikami, którzy obawiają się zmian. Aż 70 proc. firm na świecie spodziewa się dezinwestycji w ciągu najbliższych dwóch lat. Głównym powodem podjęcia decyzji o sprzedaży...

Źródło: inwestycje.pl

reklama

Copyright © 2008-2018 site.elk.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone