środa, 23 maja 2018 r.  Imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty
Wiadomości z tagiem Holandii  RSS
Gdzie najchętniej Polacy wyjechaliby do pracy? Już nie na Wyspy

Dodano: 14.05.2018 11:13 | 1 odsłon | 0 komentarzy

Polacy najchętniej podjęliby pracę w krajach strefy euro, a więc w Niemczech (31,4 proc.) i Holandii (15 proc.), wynika z raportu "Migracje Zarobkowe Polaków VIII" przygotowywanego przez Work Service. Wprowadzenie w naszym kraju europejskiej waluty stanowiłoby zachętę do wyjazdów zarobkowych dla ponad 1/3 pracowników.

Źródło: forsal.pl

Gdzie najchętniej Polacy wyjechaliby do pracy? Już nie na Wyspy

Dodano: 14.05.2018 11:05 | 8 odsłon | 0 komentarzy

Polacy najchętniej podjęliby pracę w krajach strefy euro, a więc w Niemczech (31,4 proc.) i Holandii (15 proc.), wynika z raportu "Migracje Zarobkowe Polaków VIII" przygotowywanego przez Work Service. Wprowadzenie w naszym kraju europejskiej waluty stanowiłoby zachętę do wyjazdów zarobkowych dla ponad 1/3 pracowników.

Źródło: forsal.pl

Premier Holandii: Propozycja nowego budżetu UE jest dla nas nie do przyjęcia

Dodano: 03.05.2018 5:09 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Propozycja nowego budżetu jest dla Holandii nie do przyjęcia - oświadczył w środę premier tego kraju Mark Rutte. Jego zdaniem od Holandii oczekuje się zbyt dużych wpłat do wspólnej unijnej kasy.

Źródło: forsal.pl

Premier Holandii: Propozycja nowego budżetu UE jest dla nas nie do przyjęcia

Dodano: 03.05.2018 5:05 | 10 odsłon | 0 komentarzy

Propozycja nowego budżetu jest dla Holandii nie do przyjęcia - oświadczył w środę premier tego kraju Mark Rutte. Jego zdaniem od Holandii oczekuje się zbyt dużych wpłat do wspólnej unijnej kasy.

Źródło: forsal.pl

Rzeki staną się poważną konkurencją dla dróg i kolejnictwa? Nadchodzą wielkie zmiany

Dodano: 27.04.2018 6:00 | 6 odsłon | 0 komentarzy

Transport w Polsce z reguły korzysta z suchego lądu. Udział przewozów wodnych w całej branży to tylko 0,4 proc. Drogi mają ponad 80 proc. tego tortu, kolej - 18 proc. Za to w Holandii pływa 30 proc. towarów, a w Niemczech - ponad 12 proc. Tymczasem nasz rząd zapowiada duże inwestycje, które wzmocnią żeglugę śródlądową. Na realne efekty będzie trzeba poczekać 10-15 lat. Ale jeżeli wszystko uda się, zgodnie z zapowiedziami, to rodzimy biznes i gospodarka wiele na tym zyskają. Na rzekach nie ma korków, zatem można jednorazowo przewozić duże ładunki. Obecnie są to głównie towary masowe, m.in. węgiel.

Źródło: biznes.interia.pl

reklama
Time4VPS.EU - VPS hosting in Europe

Copyright © 2008-2018 site.elk.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone